Tema: Re: Zoliapjove KAWASAKI
Autorius: bzik
Data: 2012-06-13 09:35:26
apie kawasaki jokios nuomonės neradau. Perverčiau šimtus puslapių rusakalbių forumuose. Išvados:
- Mažai kas naudoja tokio galingumo aparatus. Daugumos poreikiai baigiasi ties 10-20a ir 1-1,2kW.
- rytuose gan stiprūs mums mažiau brukami vardai. Dažnai minimi echo, oleo-mac
Man esminis pliusas Kawasaki yra tai, kad šio gamintojo varikliai labai plačiai naudojami tokio tipo aparatuose. Dažnas gamintojas juos naudoja (-ojo) įvairiuose modeliuose.