Tema: Re: skydo klijavimas namuose
Autorius: Arj
Data: 2012-06-04 12:45:57
ju saip iki 1,5 metro buna :)

"mindau"  parašė naujienų news:jqht50$79u$1@trimpas.omnitel.net...

su tokiais 50-60 cm plocio nesuspausi turbut :)
o ten tam video taigi elementarus staliaus darbastalis su spaustuvu.. net ir
mokyklose tokie budavo per "darbu" pamokas :)
o autoriui turbut paprasciausia butu paimti du srieginius strypus ir du
stambesnius bruselius.. vat ir elementoriski spaustuvai namu salygomis.