Tema: Re: radiatoriaus pajungimas
Autorius: valytojas
Data: 2012-05-27 17:45:36
Kiek mačiau pas kaimynus toje pat spintoje daugeliu atveju buvo viskas sudėta(kažkaip net nesusimasčiau ir pasidariau taip pat).
Gal aišku rimtesni santechnikai atskirai išveda ir greta dar  maza dežute pastato, manau nuo grįžtamojo kolektoriaus kokio 20 cm atstumo tikrai turėtų pakakti, bet čia tik mano nuomonė.