Tema: Re: suveikineja signalizacija
Autorius: Leon
Data: 2012-05-25 13:00:27
ja buvau atsidares, prapuciau, nepadejo :). Arba kitaip pasakius padejo
parai, po paros vis tiek isijunge.... pasiekti tai tikrai turetumete, Kaunas
:). Tik garantija duota, todel ir domiuosi, ar cia pats ka tokio paprasto
galiu padaryti, ar bandysiu dar laukti savo meistro, jei pargrizuz vel kur
jo neiskomandiruos :)