Tema: Re: Spiziniai radiatoriai vs metaliniai radiatoriai ?
Autorius: dz
Data: 2009-04-22 12:02:47
nu keliais sakinias galetum, nes man atrodo tiek vienas tiek kitas silumos
prietaisas, esant vienodai vandens temp, siluma atiduota tokiu paciu budu,
tiek spinduliavimu, tiek konvekcija ir dar teoriskai silumos laidumo budu.
Spizinio pavirsiaus plotas didesnis, tai jis turetu spinduliavimo budu
atiduot siek tiek daugiau silumos, bet turbut labai mazai daugiau.
Siaip abejoju, kad toks kursas kaip silumos technika aplamai yra, bent jau
statybos inzinerijos specialybej tikrai ne.