Tema: Re: nuo ko kyla vibracija kamino idekle?
Autorius: bertas
Data: 2009-01-26 08:56:50
Sveiki
Pas mane tas pats, bet tik jei užkuriu tošies (po malku ruošimo atliko keli
maišai). Katilas tokio pat tipo, tai kai pradeda traukti, net katilas
šokineja. Jausmas toks, kad bandoma oro pagauti iš kamino, na toks garsas
kaip garvežio vis stiprejantis. Kai primažinu degima, viskas lyg ir
susitvarko, bet problema ta, kad tokiu atveju negaliu nustatyti daugiau
laipsniu, nei koks 20-30 laipsniu skirtumas tarp esamos temperaturos ir
norimos, vadinasi jei katilas ataušes iki 30 laipsniu tai noredamas
užsatatyti 80 pirma turiu pakelti iki kokiu 60. Automatiškai tokiu atveju
atsiranda rizika, kad jei katilas del kokiu nors priežasciu priges daugiau
nei reikia (pakibs lekšte, ar pasitaikys per dregnos malkos), o paskui  vel
isidegs, rizikuoju, kad katilas išlakstys i šipulius. Del traukos, tai gali
buti, bet kaip tokiu atveju daryti?

D.