Tema: Re: baldu parsigabenimas is Lenkijos
Autorius: T:\)
Data: 2009-04-21 08:47:40
tiesio tame yra nemazai.
Ir dar ka reikia ivertiniti, tai kad tie kurie veza baldus veza juos issrinktus ir supakuotu gamykloje. Tada jie buna sudelioti labai kompaktiskai ir i viena mikra gali prikrauti dafiga. Pvz man i opel vectra universala tilpo supakuotos 3 spintos ir 2 komodos, ir dar butu tilpe tiek pat :) Surinktos spintos ismatavimai 1.7*1*0.5 :)

T:)