Tema: Re: veja/zolyte
Autorius: ND
Data: 2009-04-20 18:15:59
pasidalinu siame groupse kazkurio nario kazkada rasytais ir mano
issisaugotais patarimais del vejos:

1.ispilamas ir islyginamas juodzemis
2.po ~ menesio isdygusias piktzoles nupuskiame Roundap arba Ouragan
3. Jei po pirmo nupusrskimo 2sav. begyje nudvese visos piktzoles tada
kultivuojame.
4.isgrebliojame visa velena,akmenis,grumstu ir kita sh...
5.voluojame ir lyginame visus kalniukus,duobutes
6.susiausiame grebliu (grebiant nuo saves) visa suvoluota plota
7.beriame sekla (geriausia ne ranka o su sejimo masynka)
8.uzvoluojame taip ispausdami sekla
9.plonu sluoksniu apmulciuojame durpemis
10.palaistome.
Po pirmo pjovimo patresiame

1. Geras drenazas.
2. Zemes rugstingumas, ypac gyvenantimes prie pusynu. Kalkinti
dolomitlilciais dabar arba kalkemis is rudens.Paskui nesusitvarkysite su
samanomis.
3. Paseta veja patartina uzdengti agrodanga. Investicija 40ct/kv.m.
atsipirks su kaupu, jei prasines geras lietus ar vejas. Be to, zole sudygs
zymiai geriau. Laistyti reikes reciau.
4. Mulciuoti nebutina, nes neretai persudoma su mulco sluoksnio storiu. Max
0.5cm.
5. Sejimo masineles kainuoja ne viena tukstanti. Galima seti trasu
barstytuvais, kurie kainuoja simta-du. Ant max. padeties.
6. Laistyti intensyviai visa dygimo laika - tris savaites.
7. Nesudygusias vietas atseti nedelsiant. Isimetus piktzolems teks vargti.
8. Misiniu nepirkti maksimose - ten pasarines veisles. Is saknu auga ne
kuokstas lapu, o stiebas su lapais. Stieba nupjauname, turime kota. Tada
suprantame, kodel taip pigu, nors neretai net ir nepigu.