Tema: Re: Patarkit dėl pamatų gylio
Autorius: Aidas
Data: 2009-04-20 16:24:23
Tokio kaip rūsi, kuris eina žemiau žemės lygio nėra.
Pirmas aukštas (arba cokolinis aukštas) yra 2 metraiaukščio, antras aukštas
jau normalus 2,80. Vadinamas "pusantrinis" namas, pilna Garliava tokių.
Noriu truputį pasigilinti pirmo aukšto grindis, nes 2 metrai labai jau
mažai, durys yra dar mažesnės 1,8 m ir mažiau. Tai nusibodo trankyti galvą.

Jei gilinčiau kokius 20 cm, tai dar reiktų daryti kaip ir su apšiltinimu,
vadinasi dar 10 cm, po to dar akmenukų ir žvyro. Tai gaunasi reiktų nukasti
jau apie 0,5 metro. Kažin ar neišjudintų pamatų ? Gruntas kaip ir molis,
panatas ten kur buvau atkasęs >1,5 metro