Tema: Re: Dar karta laistymos sistema
Autorius: Elips
Data: 2009-04-20 14:36:34
Praeitais metais teko bendrauti su MAIDINA.  Pats dariausi laistymo sistema,
tad viska paaiskino, pakonsultavo. Esu patenkintas ju poziuriu, kompetensija
ir irangos kokybe. Is draugu taip pat ne vienas laistymo sistemos elementus
pirko pas juos - priekaistu nera. Vamzdis ju italiskas, elastingas,
purkstukai amerikietiski.