Tema: Re: del zidinuko. Kb
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-04-20 11:48:21
bet šiame paveiksliuke, tai paprasta spintelė pastatyta. Ir beje man regis,
jog tai iprastas betoninis kurinys aplipdytas plitelem, kad atrodytu lyg
mūras. Viename skyriuje stovi metalinis grilius ir tiek. Tokia krosnelė būtų
nelabai patogi naudojant.
P.S. Kažkokios literatūros ta tema turėjau, jei rasiu galėsiu imesti i
binarus arba pakursiu ftp ir patys galėsite pasiimti.
"pachmakopteris" <pachma@kopteris.lt> parašė naujienų
pranešime:gsgs9p$g8s$1@trimpas.omnitel.net...