Tema: Re: Ekeltriku pagalbos reik.
Autorius: niu
Data: 2009-04-17 19:36:22
Evaldas rašė:
> "niu" <niu@takas.lt> wrote in message
> Ai tu cia rimtai klausei, o as maniau, kad issikalineji
> Atsiprasau, va skaityk
>
> http://www.eaf.ktu.lt/Deksnys_PDF%20forma/7AutomataiPap.pdf
>
> Jei trumpai - automatai turi dvieju rusiu apsaugas silumine nuo
> perkrovu, kai automatas issijungia nors truputi virsijus leistina srove.
> Kuo daugiau virsyta tuo greiciau issijungia.
> Ir momentine, kai srove momentaliai atjungiama virsijus tam tikra riba.
> Atitinkamai ta riba pagal charakteristikas ir skirtoma i B, C, D ir t.t.
>
> O cia prirasyta nesamoniu
> [...]
tai dabar pamastom kas vyksta kai keiciamas automatas is D i B 10 A;

mano nuomone kad ivade automatas  su D harakteristika laikys ilgiau nei su B

tai ilgesni laiko tarpa neajungs apkrovos, per ta laika suveiks zemesnis arciau imtuvo esantis

automatas su B harakteristika , ko pasekoj ivadinis gryztu i pradeine normalia neapkrauta busena.

grynai teroriskai..