Tema: Re: del grindu ir juodgrindziu
Autorius: dz
Data: 2009-04-17 10:35:11
pas mane ir nera juodgrindziu, ju paskirties kaip ir nera, nebent patogiau
vaiksciot statybu metu....
sumustinis: skalda/smelis 20cm-30cm, hidroizoliacija, puta eps80-100,
belekokia plevele, armarura, betonas. Tas pats ir garaze, tik gal reiktu
armaturos tinkla storesni susmest ir puta kokia eps150, nors pas mane ir su
eps100 viskas gerai, tiesa betono apie 10cm ir armaruros daug.