Tema: Re: grindų išlyginimas
Autorius: Duda
Data: 2012-02-28 11:17:05
esu mates kad nedidelius plotus islygina suplese zurnalus ir po lapa
deliodami :) nei girgzda, ir issilygina normaliai.

"olis" <olismuolis@gmail.com> wrote in message
Tai vat, kad vietomis eina bangom idubos. Slifuoti nepavyks nes reiktu
koki puse centimetro nuimt viso ploto. Prigules matau dvi duobes, Tai
gal jas kokiu cementu uzdet? Duobes plotas koks puse kvadratinio metro,
tai nebent fanera, bet jis girgzdes vaikstant.