Tema: Re: Kabelio tiesimas
Autorius: ozzy
Data: 2012-02-22 13:28:22
Yra kazkoks ribu aktas kur nurodoma kas ir kieno. Kaip taisykle
dazniausiai tinkly buna net skaitiklis, zmogaus jau tik kas po skaitiklio.

Analogiska atveji zinau kai zmogus patiese el kabeli noredamas sutaupyt
500m atstumo per svetima ZU ir kazkokiais mistiniais budais pridave
tinklam (naudoja posiolei).