Tema: Re: El. graztas & kampinis
Autorius: Dizzy
Data: 2012-02-21 19:53:03
dar tiesa akumuliatorini turiu, ir gi be problemu.
ir siaip, pas mane irankiai neluzta ir neganda, nes gal kad naudoju pagal
paskirti ir kam skirti?

"Dizzy"  wrote in message news:ji0lbb$7j1$1@trimpas.omnitel.net...

Papriestarausiu. Jei naudoti ne profisionaliai, o namu ukyje, man laiko
puikiai.
Turiui Skill drele, dremeli, kampini. Drelei jau gal 5 metai. Viskas veikia
be priekaistu.
Kampinis dirba tikrai daug. Sia ir praeita vasara dirbo pilnu tempu,
sveiciau seno namo medinius langus nuo dazu.
Nereikia buitiniu irankiu naudoti profesionaliai tai ir laikys. O kai
nusiperka Skill ir naudoja namo statybose- tai ko noreti.

"Arj"  wrote in message news:jhtj8h$5i8$1@trimpas.omnitel.net...

skilla geriau iskart pamirsti, ten daiktas suprojektuotas ir pagamintas
taip, kad grazai atrodytu ir
dzugintu sirdi kol ant lentynos guli, bet jokiu budu neskirtas naudoti pagal
paskirti - sitoj vietoj
daznai noname is "ching hui vam" geriau dirba.

"Ziogas"  parašė naujienų news:jhth37$1s9$1@trimpas.omnitel.net...

> Pagal kaina (drele ~200 lt, kampinis ~150 lt - nuolaidos) akys krypsta i
> Stil, Einhell (melyna) arba Graphite.

Eilines kinietiskos piguvos, ir dar kaina nemaza.
Jei rinktis is situ, tai gal Einhell.
O siaip tai as sakyciau pasiziurek i Skil, irgi sudas, bet gal
normaliausias.