Tema: Re: HAKAN PLASTIK didelis sh??
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-02-21 07:54:17
Germany technologija manau absoliučiai nieko nereiškia. Bet manau jei gali
rinktis tai rinkis garsių gamintojų, sau juk statai. Be to kyla pagrįstas
klausimas kokio velnio tokį š*:da tau naudoja, nejaugi europoje jau nebeliko
normalių plastiko vamzdių? Pvz mano atvejis išvedžiojo tinklo kabelius tik
dabar pastebėjau, kad jie kažkokie plonesni, izoliacija kieta, dirbti
nepatogu, būčiau žinojęs iškart būčiau vijęs su tais kabeliais.

--

Best regards,

Dainius Danushis
Director
Danushis Chemicals, Ltd - Lithuania
Tiekeju str. 27G 97187 Kretinga, Lithuania
Tel.: +370 445 51085 /Fax: +370 445 79353
Mob: +37069848248

www.danushis.lt
mailto:info@danushis.lt