Tema: Re: Betoniniai blokeliai
Autorius: Kurmis
Data: 2012-02-19 23:36:49
gal tai kad betonas sunkiau kompensuoja dregme?
manau kad betonas sunkiau igers dregme, kaip ja ir aitiduos. rezultate,
esant staigesniems dregmes svyravimams sandarus namas greiciau pridregs.
keramika mane tenkina, bet tai dar nereiskia kad ja tureciau girti nes tik
ji geriausia.
statant troba stipriai nedvejodamas vel rinkciausi keramika. nebent butu
kita medziaga, kuria uz dyka galima pasiimti. bet kad siaudai ir molis
nedomina...
--
Kurmis