Tema: Re: sildymo kainos (dujos vs granules)
Autorius: RimasRP <rimasrpnutrinti@dtiltastaškas.lt>
Data: 2012-02-18 23:50:42
tik už dujas.
granulinį pažystami pasistatė dėl to kad nedirbt peckuriais.
yra galimybė įsivesti dujas bet kaina įvedimo labai nedraugiška.
Granuliu metams sunaudoja už 4000lt.
kadangi iš šeimos vieni šilumos mėgejai išvažiavo į užsienį uždarbiauti
likę susimažino šildymą patalpose nuo 22-23  iki 17-18
sanaudos granuliu labai sumažėjo.