Tema: Re: Dar truputi termovizija vs daugiabutis
Autorius: valytojas
Data: 2012-02-18 18:14:31
čia ideja, bet pats nebandes ir nesu specas tokiu dalykł:
a) i¹mali, i¹valai siule ir is laukonnugrem¾i kra¹tus sižlił ē ploti ~5 cm ē
gylē ~ 5 cm;
b) ē siule kisi polistirolo juosa 2-3 cm pločio(nesu mates kiek ta siule
plotis buna);
c) siule u¾sarai 5x10-14 cm polistirolo juosta, viska sutvirtini  keliais
var¾tais ir skyles priputi montazinem, u¾lieji kokia hidro izliacija...