Tema: Re: buto nuoma
Autorius: F20.0
Data: 2012-02-17 20:55:25
Jo, aš irgi pritariu, kad merginom negalima nuomoti. Siaubas kažkoks, per
1,5metų nė karto ne tik kad nenusiplovė laiptų, bet net ir nenusišlavė.
Kambarių irgi nelabai tvarkėsi. Užuojauta kitiems nuomininkams ir būsimam
vyreliui :)

"m&m"  parašė naujienų news:jhlg9s$1so$1@trimpas.omnitel.net...

o je, teko nuomoti savo chata mergynom - po metu, kai yzengem, butas kai
po karo :) bet pas man jokiu euroremontu nebuvo, baldai beveik
niekiniai, tai y shirdy giliai neemiau... turbut idealiausi nuomininkai,
kokie uzsienio ambasadu darbuotojai su seimomis