Tema: Re: kokios temperatūros vandenį paduodat į šildomas grindis (ten kur parketlentės)
Autorius: ab
Data: 2012-02-05 10:44:01
nu šitą irgi mačiau, tačiau kažkaip sieju su mažiau kaprizinga danga,
pvz. su plytelėmis... Kažkaip pradėjau abejoti dėl parketlenčių... ar
tikrai galima tiek paduoti... Nors pas mane paduodamo temperatūra nė 40
nesiekia, aptikau pas save keletą suskilusių parketlenčių (klijuotos
prie grindų)... Paburkim, kaži kokios priežastys gali būti?