Tema: Re: Vandens ir nuotėkų archeologija
Autorius: red
Data: 2012-02-03 23:39:29
Gali but visokiu variantu. Reikia ziuret i topo nuotrauka ir tik i topo
nuotrauka. Jei tokios nera - uzsakyt. ~ 400 lt . Visa kita tai makaronu
kabinimas.
Itartinai skamba tas uzverte zemem :) Turbut nieko ir nebuvo.
Kanalizacija :
Turi buti sulinys, dazniausiai gelzbetoninis. Galbut prie sklypo arba paciam
sklype - i kur turi ateit vamzdis is busimo tavo namo. Jeigu nera namo
projekto, tai kas tau ves kanalizacija, nes neaisku i kur vest. Tipo paklosi
po zeme vamdzius , uzdesi akle ir nuvesi tolyn i sklypa. Tai gal namas visai
kitoj vietoj bus.
Lietaus drenazas:
Mano atveju buvo prie sklypo ribos d16 cm vamzdis su akle. Isvedziota visam
kvartalui, kinete (plastikini sulini d31,5 cm) paciam reikejo pasistatyt
Vandentekis:
Pajungt prie trasos gali tik atestuota firma. Jeigu nera namo projekto, tai
klausimas i kur atvest vamzdi ? Belekur i sklypo viduri ? Sulinio
prijungimui nereikia - ant vandens trasos vamzdzio po zeme uzmontuoja
sklende , virsuj buna kapa (jeigu iki galo padaryta viskas)