Tema: Re: Kas kontroliuoja šildymą?
Autorius: mk
Data: 2012-02-03 23:09:28
Visi atsijungs, vienas nores gyventi prie 18, kitas - prie 23. Jei tokie
papuls kaimynais, pirmas gales beveik is viso nesildyti, o antras
susimokes ir uz pirmojo sildyma.
Kita situacija. Jei isvaziuosiu ziema pora menesiu is tokio buto. Kokiu
turetum argumentu kodel tureciau sildyti daugiau kaip 18 laipsniu? Kaip
tai itakoja kaimynus kurie turi mazu vaiku ir nori pastoviai sildytis
iki 23?

Ka issprendem?

As gyvenu naujam name kuriame visi butai gali uzsukti sildyma. Rezultate
yra taip. Kol gyvenau vienas, mane silde kaimynai turintys vaiku. Dabar
kai turiu pats vaiku, sildau kitus kaimynus, ypatingai negyvenamus arba
beveik negyvenamus butus. Yra ir tokiu butu kuriu silumos skaitliukai
per tris metus nepajudejo. Deja viskas legalu, sienos tarp butu nera
izoliuotos.