Tema: Re: rulonine veja
Autorius: Blinda
Data: 2009-04-22 12:26:07
Tokioj vietoj dek gumine danga, jos ten visokiu storiu ir keliu spalvu yra.
Tuomet bus ir minksta ir dils daug ilgiau negu zole. Is senu padangu gamina
Metaloidas.
Kai as domejausi buvo nerealiai kaina uzsivirine, tai niekam neapsimokejo,
bet dabar gal ant zemes nusileido, o jei ir reikia tik keliu kvadratu gal ta
kaina ne taip baisiai atrodys, nors man tada kraupiai pasirode tik visikai
nepamenu kiek kainavo, jie dar savo stenda Ermitaze turejo, dabar vargu ar
turi.