Tema: Re: akumuliatorinis greztuvas
Autorius: Sharp
Data: 2009-04-16 18:42:02
nu kazi... ka ten netaip padarysi.
kaip ir shiek tiek patyres daugiau nei i newsus mygtukus spaudinet ;)
itariu tik viena - gerai pagulejes irankis buvo, dar tuometiniam technikone,
iki man atiteko, o ni-cd, ni-mh akumai megsta kai jais dirbama, +
ishkraunama
iki galo ir vel pakraunama. Tas vadinamas "memory effect" taip baterijoms
leciau vystosi.. ishskredziau ash tas baterijas - tai 10 ish 20 nesurinkau
geru akumiuku,
kad dar bent viena akuma susirinkti. teko kitaicu batarke ish seniu jamt ir
persimest i metabo korpusa.