Tema: Re: Kaip itikinti patalpu nuomotoja kad atliekas reikia rusiuoti?
Autorius: Lince
Data: 2009-04-15 21:51:22
Vejas rašė:
> Mda. Pamirsau paminet, kad cia kalbama apie biuro patalpu nuoma. Ir
> konkreciai kalbama apie patalpu tvarkymo/valymo paslaugas.
> Bet diskusija matau vyksta karsta:)
>
> "Vejas" <some@ones.com> wrote in message

nu mano nuomininkams klausimu nekyla,sutartis sudaryta ju vardu su
siuksliu isvezimo kontora,o kokias siuksles jie turi,tai ne mano
reikalas, kai as nuomavausi patalpas ir pas mus budavo daug plastmasiniu
buteliu,buvom uzsisake konteineri plastikui,kuri mums svara buvo
pastacius nemokamai ir isvezdavo kas 2 savaites nemokamai,bet tai buvo
nuominiko rupestis,o ne seimininko :)

Lince