Tema: Re: Kokia vejapjove rinktis?
Autorius: a
Data: 2009-04-15 12:12:12
bzik was thinking very hard :
> tik ne tai. Pigesnes isvis nepjaus, nes is prigimties zaislines, plius kiek
> uzsieniecio kantrybe laike naudotos. Normalesnes greiciausiai buvo prie
> neberemontuojamu, tai kazkiek prikeltos gyvenimui.

kodel ne tai? as va labai sekmingai tokia praktika pritaikiau.
nusipirkau turgui wolf gardeno benzinine, pasiziurejau pries perkant
kad kurtus "lengvai" ir variklis dirbtu tolygiai, po apacia paziurejau,
kad nebutu uzpuvus ar peiliu sulankstytu ir viskas. pora metu atpjoviau
~10a ir tada supratau, kad man reikia su didesniu pjovimo
plociu+didesniu krepsiu zolei ir gerai kad savaeige butu. rezultate
dabar naudoju viking kazkuria is 6os serijos...