Tema: Re: Bituminiai banguoti stogo lakštai
Autorius: bzik
Data: 2009-04-15 08:10:18
kazkada pats svarsciau. Pries mane dejes atkalbejo, nes vien tvirtinimui
isleisi apvalia sumele (jei gerai pamenu 20 spec.viniu 1 lapui, kai siferiui
pakanka 2-4). Kiek veliau teko matyt pasirinkimas nedeti buvo teisingas.
Pigesni po keliu metu pradeda juoduoti - nusiplauna spalva. Brangesni
lakuoti lyg ir laiko, bet m2 kaina nebetoli siferio, o sudejus tvirtinima
kazin ar ne brangiau. Jei stogo danga nelabai lygi, tai ne tiek ziema, kiek
vasara padaro savo - stogas issilanksto pagal esamus islinkimus. Kaimynystej
uzdegtas ukinis uzleidus iki 10cm toliau nei grebestai, tai danga zemyn
nulinko.