Tema: Re: Apie miska
Autorius: Miegapele
Data: 2012-01-27 09:30:46
tokiu atveju varijantas paprastas. pasiimi menesi nemokamu ir kol kelias
leidzia kol sala pabandai aks gaunasi. rizikos kaip ir ne fontanas bet ziu
ir normalias atostogas kaip baltas zmogus praleisi. o jei napvyks tai
nekazka ir prarasi. siaip tai mano nuomone reikia darba daryti kuris tau
patinka, kuri supranti ir daryti is sirdies. tuomet viskas pavyksta. kaip
kazkas sake nera blogo verslo yra blogas suvokimas.