Tema: Re: Dujos vs Kietas kuras
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-23 09:47:39
On 01/23/2012 08:38 AM, Leon' wrote:
> Sveiki, padekite apsispresti :) Statausi namuka, sildomo ploto ~130 m2.
> Niekaip neapsiprendziu kaip silldyti: granulinis pecius (malkos, anglis - ne
> prie sirdies) ar bandyti vestis dujas iki namo. Vien duju atvedimo kaina
> apie ~10  K Lt. Gal kas is savo patirteis pasakytu kiek panasiai pigiau
> sildytis granulemis uz dujas. Visi pasvarstymai welcome :)

nzn ar pades asmenine nuomone ir poziuris :) man kietas kuras
asocijuojasi tik su kaimo troba. ten kazkaip tinka. mieste gyvenant
kazka kurent tai nzn, imho nesamone, tuo labiau jei yra galimybe
prisijungt siuolaikiskesne sistema. tie 10klt gali pasirodyt labai
nedaug, palygint su viskuo, ko reiks kieto kuro sistemai (kuro
sandeliai, katiline, pecius, kaminas, pastovus duminimas, rupestis kuro
pirkimais).
isvis idealu tai butu elektra :)