Tema: Re: Medinukas is obliuotu lentu?
Autorius: omnitel
Data: 2012-01-23 12:37:13
Kažkaip papigiai tuos namukus pirkote, nes dabar už panašaus dydžio namelius
prašo
maždaug po 10000lt (su pristatymu ir surinkimo darbais, bet be stogo
dangos).

Tokį pasirinkimą lemia noras turėti vasarai stogą virš galvos greitai ir ne
patį mažiausią (apie 30 m2)
Bet kokio karkasiuko susikalimas plyname lauke, kur nieko nėra ir dar
tolokai nuo gyvenamosios vietos gana varginantis procesas.
Dirbant savaitgaliais ir per atostogas pareikalautų daug sveikatos ir nervų
(ypač kai vasara pasitaiko lietuviška - lietus, lietus ir vėl... )

Vėliau jį apšiltinus iš visų pusių manau būtų visai padorus vasarnamis.

Dzūkas