Tema: Re: Ivertinkit buta
Autorius: Salas
Data: 2012-01-20 13:18:09
Sesuo jau turi kita buta siame name, tiksliau 2kambarius, 3k bute.
Siuo metu ji gyvena Briuselyje, buta isnuomavusi.  Buta nori pirkti kaip
investicija, be to ana palikti dukrai, kai paaugs.
Atseit buto pardaveja jau yra suradusi pirkeja uz 375 000 lt, bet sesuo
pasiule 382 000, ir dabar kaip ir sutinka jai parduoti. Nezinau ar cia
tiesa, ar labai gudrus pardavejos manevras ( pirkit, nes tuoj neliks ) :)
Nezinau kokiu dar argumentu jai pateikti, nes man atrodo kad kaina gerokai
per didele, juo labiau kad remonto 0.
Jos argumentai - centras, ir butas tame paciame name kaip kitas butas.