Tema: Re: dazai vidaus sienoms
Autorius: bzik
Data: 2012-01-18 11:29:06
esu dvejais amerikoniškais dažęs. Vienų minusas - ploni sluoksniai. Teko dažyt po 4 kartus, kol lygią spalvą išgavom. Kiti tiršti, gerai dengiantys jau pirmu. Abiem atvejais valėsi gerai.
Sienoms matinių vengiu nuo tų laikų, kai pamačiau, kaip atsiranda blizgumas kelis kartus stipriau pavalius. Man priimtiniau "kiaušinio lukšto" blizgumas.