Tema: Re: sildymas elektra
Autorius: KG
Data: 2012-01-24 18:31:31
jau diskusija buvo apie tai
rąstinis namas - ne vien šiluminė varža
dar yra šiluminė talpa, kuri rąstinio namo energetiniam efektyvumui turi
didelę įtaką
buvau čia jau ir grafikus iš knygų įkėlęs

o kiauri namai visi šalti
nesvarbu ar rąstinis, ar mūrinis ar vatinis
šiandien buvau šių laikų rąstiniam name Vilniuje Zujūnuose maždaug - žiauru
kaip prastai suleisti rąstai
tokiems meistrams reiktų rankas kapot

kg