Tema: Re: duju katilas vis užgęsta?
Autorius: dz0
Data: 2012-01-22 14:08:44
hm, mirksi indikatorius ties 50 laipsnių, žiūriu tech. instrukcijoj:

http://www.bosch.lt/junkers/downloads/instructions/ceraclasssmart/6-720-613-677-(2008-01)_LT.pdf
13 Priedas
13.1 Triktys

Neatpažinta liepsna.
Atsuktas dujų čiaupas? Patikrinkite prijungtų dujų slėgį,
prijungimą prie tinklo, uždegimo elektrodą ir kabelį, taip
pat patikrinkite jonizacijos elektrodą su kabeliu.

hm, dujų padavimas atsuktas, plytelė nuo to paties šaltinio veikia...

o gal tas elektrodas grybauja?.. kaip patikrint?