Tema: Re: Patarimo is patirties: WC pertvara GKP ar blokeliai ar plytos
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2012-01-13 09:39:15
On 01/12/2012 06:18 PM, someone wrote:
> Risti reikia, o i gipsa uztenka kazkuo smailesniais kampais stuktelti ir
> skyle ar duobe garantuota.

O tipo i nutinkuota ir nuglaistyta siena ne tas pats? Pas mane sienos
murines, tai prabrauki ir dryzis garantuotas. Aisku jei ketini i siena
spardyt, tai plytos geriau :D Nors jei normaliai nebus surista su kitom
sienom, tai tiesiog visa siena nugrius ir tiek ziniu... Teko tokia viena
neseniai griauti... gerai kad iki tol ant nieko neuzgriuvo, nes uzteko
tik su viena ranka pastumti...