Tema: Re: del garantinio
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-06 13:43:19
Man atrodo, kad cia daina apie Maironi, bet tai nieko nereiskia. O seip -
terminai skaiciuojami ne "iki", o "intervalais" - garantija todelirgi
nustatoma butent intervalui. Todel jei daiktui nustatytas garantinis
terminas nuo 2010 kovo 1 d. iki 2012 vasario 29 d., jis yra ne "iki", o du
metai. Ir tokio pacio termino nustatymas reiskia, kad nustatomas butent
tokio pacio ilgumo terminas, o ne konkreciai datai.

"gnt"  wrote in message news:jbkuie$286$1@trimpas.omnitel.net...

"Kai pardavėjas pakeičia daiktą ar jo komplektuojamąją detalę per nustatytą
kokybės garantijos terminą, tai naujam daiktui ar naujai komplektuojamajai
detalei taikomas toks pat kokybės garantijos terminas, koks buvo nustatytas
ir pateiktam daiktui ar komplektuojamajai detalei, jeigu sutartis nenumato
ko kita."

parasyta dviprasmiskai, man tarkim neatrodo, kad cia parasyta, jog is naujo
garantija taikoma.