Tema: Re: kokia vandentiekio sistema namui pasirinkti
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-12-05 11:23:14
On 12/05/2011 10:48 AM, KG wrote:
> Pasidalinkit nuomone, kokiЮ geriau vandentiekio sistemЮ pasirinkti namui.
>
> Kokios bШtЬ patikimiausios sistemos?
> Kokias paprasХiausiai sumontuoti paХiam, be papildomЬ specialiЬ АrankiЬ ?
>
> Pigiai nenoriu - noriu ilgaamЧКs ir patikimos
>
> Nuo varinКs sistemos vienas statybininkas (dirbantis kartais ir Vokietijoje)
> beveik atkalbКjo, dКl elektocheminКs vario korozijos
>
> AХiШ uЧ mintis

As rinkciausi daugiasluoksnius vamzdzius. Spec irankiu reikia, bet
galima issinuomuoti nebrangiai, o daznai ir firma is kurios viska perki
nemokamai paskolina. Jungciu visokiu kainos siek tiek kandziojasi... yra
jungtys ir kur nereik jokiu irankiu, bet tu kainos kandziojasi dar labiau.

Tie visokie lituojami ar klijuojami vamzdziai pigesni, bet man jie
patikimai neatrodo.

Visokie metaliniai vamzdziai, tai siais laikais nebent katilo aprisimui,
nes juos sudetinga montuoti ir turi visokiausiu minusu, nuo korozijos
iki sieneles aptakumo.