Tema: Re: dar apie krosneles
Autorius: Dikiz
Data: 2011-12-01 12:50:15
pasistate invicta krosnele su is galo pajungimu,pradzioje buvo padare tiesu
vamzdi trumpa,ant sio sezono persigalvojom ir padarem metras i virsu ir 90
ir 45 alkune,kolkas niekas neuzsikiso ir t.t palyginti svaru,kurenama
pagrinde berzines malkos sio sezono....O kaminas tikrai pakankamai silumos
atiduoda i aplinka,buciau iskarto taip dares,nes nu tikrai jauciasi,o dar
paskaiciavus koks plotas radiatoriaus(vamzdzio gaunasi) tarkim ikaites iki
200°C.
Beje laikinai dabar stovi tai netgi tapetai like uz vamdzio nei dega,nei
juosta , tarpas tarp sienos/vamzdzio iki 5cm.