Tema: Re: Faneruotos durys vilniuje
Autorius: Richie
Data: 2011-12-01 22:40:57
manuoju atveju, su pastatymu, custom stikliukais, spynom ir
"mainstream"rankenom ~1500 lt/ vnt su mokesciais. Pas Roma (su pastatymu)
manau link 1150-1200 butu kokie...
Gyre ne vienas man juos is skirtingu pusiu, galu gale paziurejau darbus,
susigundziau - ziuresim.
Tiesa, elromoj vidus duru "kamstinis". pas Roma lyg to nebuvo, kiek
pamenu....Tipo, garso izoliacija geresne :)

"bbb"  wrote in message news:jb8k8r$s5c$1@trimpas.omnitel.net...

kokios elromoje kainos jei ne paslaptis?