Tema: Re: Gal kas parduoda sklypa apie 12 aru+ Kaune
Autorius: -JM-
Data: 2011-11-29 09:28:54
nu taip, ten. bet ta kruva ne tam sklype. tas sklypas uz 210 (nezinojau,
kad kaimynas nuleido jau kaina..) yra UZ tos kruvos, paciam gale. O kur
kruva sustumta, parsidavinejo kitas sklypas 8 aru. parsidave berods uz
60K...
Tas pusinelyje dar brangesnis, o bet taciau, jokios nisos namui ten
nera. ten ja reiks "pasidaryt". Visi medziai ten saugotini ir
suskaiciuoti aplinkos apsaugos pries darant detaluji...nes ten kaip ir
draustinio zona dar. Buvo komisija pora kartu. taip kad, vargo namui
igrusti butu.. Mano galva, reiktu "patraukti" kokia 10 vnt stambiu
medziu norint ten kazka pastatyt. bet cia, aisku, priklauso nuo namo
projekto.