Tema: Re: Perforatoriu reitingavimas.
Autorius: KG
Data: 2011-11-29 09:24:24
brolis turi metabo perfa
naudojamas ne profesionaliai, tik savo ir savo verslo (ne statybų verslo)
reikmėms
veikia gerai
bet laidas kažkodėl nulūžo labai greitai, ties ta vieta kur jungiasi su
perfu
dabar laidas ten su izoliacija privyniotas ir man primena senovinius
rusiškus įrankius, kurių daugumai ta vieta būdavo liga :)
bet del to veikia
tik pagalvojoma kaip ten viskas atrodytų dirbant su tokiu įrankiu
profesionaliai

kg