Tema: Re: dreles garantinis ir 14 dienu.
Autorius: Satrapas
Data: 2011-11-24 10:37:57
Kazkada Feliksas per telika sake,kad protingas terminas ira apie dvi savaites.
Del ilgesnio jau tipo galima eiti draskyti maike :)

"Ramus" <ramus@nebus.lt> wrote in message news:jajka1$lkg$1@trimpas.omnitel.net...
Per protingą terminą. Terminas nėra nsutatytas dienomis. Defaultu tai laikoma menuo.
"dzyk" <fghfh@dfghtgfjfg.lt> wrote in message news:jajjuo$l5o$1@trimpas.omnitel.net...
O ar yra nustatytas terminas, per kuri turetu pakeisti/sutvarkyti garantine preke? Tarkim uzsitese remontas, klientas nori gauti litus, bet pardavejas sako ne, dar laukiam kol bus sutvarkyta garantine preke.

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jajjc5$khl$1@trimpas.omnitel.net...
http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=141450

7-as punktas. Garantini talona pateikti nebutina. Kad nesileisti į ilgas diskusijas – “o jus man jo nedavete”.

"dzyk" <fghfh@dfghtgfjfg.lt> wrote in message news:jajj0b$k5s$1@trimpas.omnitel.net...
Kiek laiko galioja jeigu neturi rasto?

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jaji7u$jcb$1@trimpas.omnitel.net...
Galioja.

"dzyk" <fghfh@dfghtgfjfg.lt> wrote in message news:jajaug$bto$1@trimpas.omnitel.net...
O kiek yra garantija, ar jos visai nera, jeigu turi tik ceki, tiksliau orderi, kad pirkta preke, o garantinio rasto neturi?

"Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message news:jaj6oo$7s7$1@trimpas.omnitel.net...
Praktiskai visada 2 metu garantija , jei nurodyta tik 1 metu , tada po 1 metu gali tekti irodineti , kad ne del tavo kaltes suluzo. Garantiniu laikotarpiu turi pilna teise reikalauti pinigu , naujo daikto arba seno sutaisymo, visokie paaiskinimai musu praktika kitokia - negalioja.
4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
6. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 4 punkto reikalavimų.
Nuoroda  http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=141450&p_query=&p_tr2=

--
Donatas