Tema: Re: Help:kaip pajungti lempa
Autorius: AMB
Data: 2011-11-23 15:14:40
visokiu variantu prirase, bet nei vieno paprasto neturint
indikatoriaus/testerio  :) zodziu ten ant lempos matau yra zalias laidas, jo
nejunk, nes instalaicija sena ir izeminimo nera.
tai zodziu jungi belekaip tuos tris laidus su lempos tai trijais (prie zalio
nejungi) nu ir bandai kas gavosi. jeigu jungikliai netinkamai jungineja,
bandai kitokia kombinacija tu laidu pajungimo. kaip bejungsi ugnies nebus,
tik jungdamas issijunk ivade elektra.