Tema: Re: kaip spresti iejimo duru problema?
Autorius: gnt
Data: 2011-11-22 22:37:53
as po durimis dejau 5cm kieto polistirolo, tam reikejo isdauzyti pamata.
nezinau ar gerai padariau ar ne, bet tipo kad nebutu salcio tilto. dabar
biski bijau, kad nesestu durys ant to polistirolo, nors jis ir kietas. ir
tai durininkai kai dejo duris, sako tamburo nepadaryk klaidos ir nesildyk,
nes bus bala prie duru nuo kondensato. tiesa mano durys aliuminio, tai manau
labiau kondensuotusi negu tavo plastmasines. labai mandriai cia apskardines
turi, jeigu ta skarda uzkista uz polistirolo. o durys po stogu?