Tema: Re: vilnius 3 maisai malku
Autorius: Ignas
Data: 2011-11-22 16:11:44
tai blemba, reik skirt tokius kaip as, kuriems zidini karta i menesi is neturejimo ka veikt norisi pasikurt nuo tu, kurie malkomis sildosi visa sezona. Man aisku 3 kubai daug, ir laikyt kur nera, ir cia manau butu atsargu keliems metams i prieki, gyvenciau realiai malkineje tada :)) O besisildantys gali ir 5 ar net daugiau per ziema suvaryt.

Gal dar turi kontakta ar prisimeni kur matei tas dideliais maisais ar ant padeklu? Butu manau idealiausias variantas