Tema: Re: CROSS: Reikia pagalbos renkantis apsvietima su judesio davikliais daugiabuciui
Autorius: BigM
Data: 2011-11-21 12:20:17
daugiabučiui kuriam gyvenu irgi rinkau sprendimą. Galiausiai parinkau dienos
šviesos lempas po 18W, fotodaviklį. Vakare šviesa įsijungia, anksti ryte
užgęsta automatiškai.

Liko neišspręsta vienintelė vieta - tai išeinant prie lauko durų dienos ir
vakaro metu yra tamsu - sunku rasti išėjimo mygtuką (elektromagnetas duris
laiko "užrakintas"). Ten jau reikėtų su judesio davikliu įrengt.

Elektros sąnaudos nuo anksčiau buvusių kaitrinių lempučių
(įjungiamų/išjungiamų kiekvieno nuožiūra) nepasikeitė, gal net ir kažkiek
sumažėjo, tačiau jaukumo jausmas tikrai padidėjo ir problemos su
perdegusiomis lemputėmis dingo - jos tiesiog neperdega (jau 2 metai kaip
veikia tokiu režimu).