Tema: Re: REQ: Oro drekintuvo
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-21 11:19:03
Vytautas rašė:
> cia blogos tavo zinios apie karsto garo drekintuvu galinguma. mano turimas
> naudoja ~60 w, vanduo geriau virintas arba po osmozinio filtro

Čia truputį, švelniai tariant, nesueina tavo žinios ir supratimas apie
reikalą ir fiziką. Jei jis yra virina vandenį ir išgarina tiek, kiek
trys gėlytės per valandą, tai jis gali naudoti ir 30W. Normaliam
drėkinimui (minimum 100 ml/h; pagal šviežio oro normą tik vienam
asmeniui), ši (nuolatinė ar vidutinė) galia yra neišvengiamai didesnė.
Pats pasiskaičiuok, kiek energijos reikia per parą užvirinti ir
išgarinti bent 2,5 l vandens...
Vien tik tokiam kiekiui vandens užvirinti, t.y. pakelti vandens
temperatūrą nuo kokių 10-20°C iki 100°C, reikia ~4,2 J/(g * K) * 2500 g
* ~80 K  = ~840 kJ = ~230 Wh = ~10 W
Pridedam išgarinimo entalpiją (~2200 kJ/kg) ir gaunam *papildomus* ~5500
kJ =~ 1,5 kWh =~ 60 W
Dar pridėk ventiliatorių, kuris, pagal viską, yra ~5-10+W.
O juk tai (toks išgarinimas) — tik gėlytės...
Pagal viską, esant normaliai ventiliacijai ir priklausomai nuo patalpos
tūrio, reikės išgarinti 2x-3x tiek.