Tema: Re: juodgrindes reikia ar ne ?
Autorius: Statybininks
Data: 2011-11-21 11:13:34
labai grubiai tai atrodo taip:
8cm storis 170*0,08 tarkim 14kubu = po kokia 170-180lietuvisku = 2,5k
2 kriauses atvezimas su transformeriu mazdaug 250*2 = 0,5k

na o ispilt ir palygint bet kuris betonuotojas uz 200-300lt sutiks, nes ten
netgi ne dienos darbas, nebent nori kad idealiai lygu, tada kaina aisku auga
(pats primesk)

armavimas reikalingas? jei taip - kaina kyla, iskaitant ir darba